Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby

23.06.2016 15:13 | Zprávy

Zástupci reklamního a komunikačního průmyslu se dnes sešli na reprezentativní koordinační schůzce, jejímž cílem bylo diskutovat o problémech, které řeší reklamní, komunikační a mediální branže. Nejčastějšími tématy byl zákon o veřejných zakázkách, připomínkování návrhů zákonů obecně, mediální zákony, státní regulace a potřeba vzájemné výměny informací.

Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby
Foto: red
Popisek: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Hostem setkání byl zástupce EACA Stevan Randjelovic, který ve své prezentaci shrnul situaci z evropského a světového pohledu.

Za AČRA MK se účastnil Pavel Brabec, dalšími hosty byli zástupci RPR, ASMEA, AKA, ATO, SIMAR, SPIR, Asociace PR agentur, OSA, APA a AK Svoboda, Chlumská, Chrůma a partneři a další.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

PhDr. Pavel Žáček, Ph.D. byl položen dotaz

Co přesně je ta neoprávněná činnost pro cizí moc?

A k čemu je tento zákon? Pokud je přeci něco nezákonné, tak na to jsou tresty nebo má trestat nějakou činnost, která není nezákonná? A lze za takovou činnost pak vůbec někoho postihovat, když nedělá nic nezákonného? A ještě by mě zajímalo, jaké tresty za takovou činnost navrhujete?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Podcast „Sbaleno“ přináší inspiraci na cesty a trendy v cestovním ruchu

7:14 CzechTourism: Podcast „Sbaleno“ přináší inspiraci na cesty a trendy v cestovním ruchu

Co určuje současné trendy v cestovním ruchu a jak může dobře nastavená vzájemná komunikace přispět k…