Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby

23.06.2016 15:13 | Zprávy

Zástupci reklamního a komunikačního průmyslu se dnes sešli na reprezentativní koordinační schůzce, jejímž cílem bylo diskutovat o problémech, které řeší reklamní, komunikační a mediální branže. Nejčastějšími tématy byl zákon o veřejných zakázkách, připomínkování návrhů zákonů obecně, mediální zákony, státní regulace a potřeba vzájemné výměny informací.

Zástupci reklamního průmyslu: O problémech je nutné komunikovat, protože jinak stát rád utahuje šrouby
Foto: red
Popisek: Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace

Hostem setkání byl zástupce EACA Stevan Randjelovic, který ve své prezentaci shrnul situaci z evropského a světového pohledu.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: komerční tisková zpráva

Petr Letocha byl položen dotaz

Možná se nepletu, ale zdá se, že díky Trupovi se Evropa probouzí?

Jednak konečně vidíme nějaký pokus o to, ukončit mírem válku na Ukrajině a taky se zdá, že Evropa začíná řešit i svou bezpečnost. Ale opět se tím ukazuje, že jsme jako Evropa selhali a zaspali. Nebo máte jiný názor? Jestli ano, tak jak vysvětlíte, že se dosud vážně o míru na Ukrajině nejednalo? A ja...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Nadace ČEZ: Energie běžkařů a návštěvníků Jizerské 50 opět podpořila dva projekty

19:28 Nadace ČEZ: Energie běžkařů a návštěvníků Jizerské 50 opět podpořila dva projekty

58. ČEZ Jizerská 50 již po neděli patří minulosti. Její dozvuky ovšem ještě chvíli potrvají. Patří m…