Zatímco politici k problematice evropské politiky nemají většinou svým voličům co sdělit ani nyní, když se začínají ucházet o jejich hlasy, občané se začínají problematice EU věnovat na vlastní náklady a ve vlastním zájmu. Záměrem autorů je přesvědčit veřejnost, že pro Českou republiku je mnohem výhodnějším partnerem Evropské sdružení volného obchodu (EFTA). Nejedná se o volební kampaň žádné politické strany.
Projekt usiluje o pozornost občanů prostřednictvím zcela nové možnosti přispět na kampaň prostřednictvím financování veřejností (crowdfunding). Každý jednotlivec, který je kritický k současné podobě evropské integrace, může přispět finančním darem na informační kampaň. Projekt poskytuje kreativním lidem možnost vytvořit návrh billboardu, který může být v květnu vylepen na některou z reklamních ploch. Součástí je i webová prezentace, která podrobně rozbíjí mýty o Evropské unii a poukazuje na některé její nedostatky.
V prvních dnech po spuštění upoutala kampaň svými provokativními grafickými návrhy umístěnými na billboardech na mnoha místech České republiky pozornost tisíců lidí u nás i v zahraničí.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva