V každém obchodě byl umístěn velký plakát s konkrétním dítětem, kterému Život dětem o.p.s. pomohl z výtěžku loňské sbírky. Zákazníci se tak mohli přesvědčit, že tato krásná a zcela ojedinělá sbírka pomáhá nemocným dětem v celé naší republice.
I přes sílící epidemii a zpřísňující se restrikce s tím spojené se velká srdce postupně začala plnit malými samolepkami, až je nebylo skoro kam nalepit. Bylo jasné, že je jen otázkou času, zda se podaří překonat výtěžek z loňského roku, který byl 39 milionů korun. Na tuto zprávu čekali nejen v pořádající obecně prospěšné společnosti Život dětem, ale především stovky rodin, které Život dětem z vybraných prostředků třikrát ročně na základě žádosti obdaruje.
“Výsledek sbírky Srdce dětem nás přímo ohromil. Je opravdu obdivuhodné, kolik laskavých lidí je ochotno pomoci těm, kteří se potýkají s těžkým osudem a bez podpory nás ostatních se neobejdou. Zákazníci společnosti Lidl přispěli v rámci sbírky pro vážně nemocné děti úžasnou částkou 41 507 000 Kč a společnost Lidl jako každým rokem výtěžek zaokrouhlila na 43 000 000 Kč,” říká s dojetím ředitelka obecně prospěšné organizace Život dětem Maria Křepelková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva