Od 1. listopadu po dobu dvou týdnů proběhne ve všech obchodech řetězce Lidl tradiční sbírka Srdce dětem.
Stejně jako v předchozích letech budou moci lidé pomoci vážně nemocným dětem zakoupením samolepky v hodnotě 30 korun. Začít s pomocí osmi malým vážně nemocným dětem i dalším lze už nyní. Obecně prospěšná společnost Život dětem totiž v neděli 3. října odstartovala projekt na webu www.srdcedetem.cz. Kampaň k projektu bude nově probíhat letos též na sociálních sítích Facebook, Instagram, Twitter a YouTube.„Vzhledem k tomu, že je nemocných dětí velký počet, Život dětem o.p.s. s některými z nich natočila reportáž, aby široké veřejnosti přiblížila jejich každodenní život, problémy jejich nemocného dítěte a také, jak je pro ně pomoc nás všech důležitá. Každý týden se na webové stránce www.srdcedetem.cz a sociálních sítích seznámíte s příběhem jednoho nemocného dítěte, které zastupuje celou řadu dalších dětí čekajících na pomoc, bez které se v běžném životě neobejdou,“ říká ředitelka organizace Život dětem Maria Křepelková.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.