Zjistěte, co jste si přáli k minulým Vánocům - díky košíku v e-shopech Shoptet

19.09.2014 17:20 | Zprávy

Nakupování v e-shopech má své nesporné výhody, ale také svá úskalí. Jedním z velkých problémů mnoha internetových obchodů je nákupní košík a doba uchování vybraných produktů v něm.

Zjistěte, co jste si přáli k minulým Vánocům - díky košíku v e-shopech Shoptet
Foto: Martin Kovář
Popisek: Počítač, internet, klávesnice. Ilustrační foto.

V e-shopech zřízených na platformě společnosti Shoptet nyní zákazníci své zboží naleznou v košíku i po více než roce od vložení. Jednoduše tak můžete zjistit, co jste si přáli třeba k minulým Vánocům a sny si dodatečně splnit.

„Lidé občas potřebují při nakupování čas na rozmyšlenou, jindy zase musí od počítače, tabletu nebo mobilního telefonu na chvíli odejít. Košík, který se po určité době neaktivity sám vyprázdní, velké množství zákazníků od nákupu zcela odradí,“ říká Miroslav Uďan, CEO společnosti Shoptet.

Doba prodloužení uchování obsahu košíku se liší podle toho, zda se jedná o registrovaného či neregistrovaného zákazníka. Registrovaným uživatelům se jejich rozpracovaná objednávka bude zobrazovat následujících třináct měsíců, a to na jakémkoli zařízení, ze kterého se do e-shopu přihlásí, košík je vázán na uživatelský účet, který je uložený v databázi samotného internetového obchodu. Na e-shopech od Shoptetu se tak jednoduše vrátíte k položkám za posledních třináct měsíců. Od věci nezůstává i tvorba “wishlistu”.

Těm, kdo do e-shopu vstupují anonymně, zůstane vybrané zboží v košíku po dobu třiceti dnů.  Anonymní zákazníci musí navíc do e-shopu vstupovat vždy ze stejného zařízení, na kterém zboží do košíku ukládali, protože informace o jejich objednávce jsou uloženy jako cookies přímo v prohlížeči daného počítače, tabletu či telefonu.

„S úpravami košíku ještě zdaleka nekončíme. Jedná se o jednu z nejdůležitějších součástí každého internetového obchodu, a proto je potřeba věnovat mu zásadní pozornost. I na správně nastaveném košíku totiž závisí výše konverze obchodu,“ uzavírá Miroslav Uďan.

Mezi další plánované úpravy patří například možnost pracovat se sdíleným košíkem nebo možnost zasílat veřejný odkaz naplněného košíku svým přátelům a známým. Kromě toho tým společnosti Shoptet připravuje také několik vylepšení, které pomohou hlavně správcům e-shopu. Patří mezi ně možnost vytvářet anonymní statistiky produktů, které zůstávají v košících, nebo možnost pracovat s konkrétními zákazníky, kteří nechali svou objednávku rozpracovanou.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Robert Králíček byl položen dotaz

digitalizace

Ukažte mi někoho, komu se z politiků na první pokud podařila nějaká digitalizace. A proč se v tomto směru pořád tak pozadu? PS: Tímto dotazem nehájím Bartoše, jen mi přijde, že v tom není sám, že udělat něco pořádně vám politikům obecně dělá dost problém

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český rozhlas: Nejposlouchanější stanice Radiožurnál dál posiluje pozice na trhu

22:03 Český rozhlas: Nejposlouchanější stanice Radiožurnál dál posiluje pozice na trhu

Aktuální výsledky národního výzkumu poslechovosti rádií v České republice Radioprojekt za 2. a 3. kv…