V úterý 27. listopadu zasednou i další členové poroty, špičkoví profíci z různých oborů a specializací, jako režisér Karel Janák, kameraman Vladimír Smutný, fotograf Adolf Zika, specialista digitální komunikace Tomáš Jindříšek, Hana Halvorsen Banks, Štěpán Wolde, střihač Alois Fišárek a řada dalších budou hodnotit nejlepší kreativní práce v reklamě. Na výherce čeká opět dvacítka hlavních cen – Zlatých pecek: cena MMS – šek na mediální vysílání v hodnotě 250.000 Kč, zvláštní cena Internetové a multimediální poroty a cena Product Placement & Multichannel Creativity. Zajímavou sondou do estetiky reklamní tvorby bude letos již podruhé cena „Akademické poroty“, která je složená ze zástupců Vysoké školy kreativní komunikace.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva