Portál www.zlato.cz denně přináší aktuální nezávislé zpravodajství a komentáře ze světa financí, investic, spoření a událostí, které ovlivňují naše peníze. Kromě tradičních tuzemských a zahraničních informačních zdrojů monitoruje též tzv. nemainstreamová média a přináší tak informace, které nejsou běžně dostupné. „V tom vidíme nesporný přínos portálu, protože se každý člověk může rozhodnout o svých penězích na základě relevantních informací,“ uvedl Libor Křapka.
Ambice majitelů a manažerů firmy jsou podle ředitele společnosti následující - být do konce příštího roku mezi prvními třemi firmami na tuzemském trhu s investičním zlatem a do roku 2018 se stát jeho jedničkou.
„Jsou pro to veškeré předpoklady,“ řekl ředitel společnosti Libor Křapka: „Máme k dispozici unikátní národní doménu Zlato.cz. Neprodáváme investiční zlato s dlouhým čekáním na dodání objednávky, ale v reálném čase a za aktuální cenu, takže klient nemusí čelit riziku protistrany a být v nejistotě, pokud jde o konečnou cenu. Naši zákazníci přesně vědí, za jakou cenu nakupují, a že cena je konečná. Díky našim finančně silným partnerům si náš klient může své zlato převzít v podstatě ihned po zaplacení.“

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva