V bankovním sektoru se Kristina Lenkova pohybuje již více než patnáct let a má praxi v různých sférách z tohoto odvětví. Před nástupem do mBank dlouhodobě působila a získávala odborné zkušenosti v prestižních bankovních domech a finančních skupinách, jako jsou Citigroup, ČSOB a Komerční banka. Dlouhá léta se věnovala segmentovému marketingu a vývoji produktů. V loňském roce se mimo jiné podílela také na rebrandingu mBank.
„Kristina Lenkova má vynikající zkušenosti z oblasti rozvoje a tvorby produktů a jsem přesvědčen, že právě tuto znalost uplatní při naplňování marketingové strategie vycházející z projektu nové mBank,“ říká Pawel Kucharski, výkonný ředitel pro obchod, marketing a produkt mBank.
Kristina Lenkova vystudovala ekonomii na univerzitě pro národospodářskou a světovou ekonomiku v bulharské Sofii a následně pod vedením profesora Jana Švejnara získala titul Ph.D. z Centra pro ekonomický výzkum a doktorské studium (CERGE) v Praze.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva