Poté, co jihomoravský hejtman Michal Hašek oznámil, že jako nového prezidenta si dovede představit třeba brněnského primátora Romana Onderku nebo místopředy strany Zdeňka Škromacha či Lubomíra Zaorálka, snesla se prý na bývalého šéfa marketingu partaje Petra Dimuna vlna dotazů.
Většina z nich se nesla v duchu pochybností, zda by Onderka či Škromach podobnou funkci zvládli. Podle Dimuna však obavy nejsou na místě.
Kritik Onderka
"Vedle Zdeňka Škromacha patří Roman Onderka mezi největší kritiky Bohuslava Sobotky, kdy si nebere ani velmi osobní servítky - na jedné z vnitrostranických konferencí měl Onderka například zaútočit na Bohuslava Sobotku s tím, že nemůže podporovat na předsedu ČSSD člověka, který se nechá veřejně zfackovat a pak nosí ostentativně, bolestínsky na veřejnosti nákrčník," vysvětluje Dimun Haškovy pohnutky k nominaci zmíněných osob.
Největším favoritem pro Haška je přitom podle Dimuna právě Onderka. "Je to nejen velmi ambiciózní politik, ale také člověk, který se vyznačuje velmi vyvinutým smyslem pro všechna formální pozlátka vnější moci. Už jen to, že někdo najde tu odvahu, aby jej veřejně zmínil jako možného kandidáta na prezidenta, znamená, že mu bude Onderka mimořádně zavázán," analyzoval Haškovy domnělé myšlenky Dimun s tím, že pokud Onderka vezme prezidentskou nominaci vážně, mohlo by mu to uškodit.
A co Paroubek?
Dimuna ale zarazila spíše než to, kdo by se podle Haška prezidentem stát mohl, skutečnost, že nezmínil kandidáty typu Vladimír Špidla, Miloš Zeman či Jiří Paroubek. "ti by si to zasloužili mnohem více, než Haškovo prezidentské trio," uzavřel bývalý šéf marketingu ČSSD.
Více čtěte:
Kdo jsme My a kdo Oni. Po tomto zjištění prahnou Sobotka a Hašek
Foto: Hans Štembera
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jas