"Cílem projektu je ve spolupráci se sousedními státy navrhnout přeshraniční vedení trasy tak, aby stezka vedla po obou stranách bývalé rozdělené Evropy, aby byla dostatečně bezpečná a komfortní i z pohledu poskytovaných služeb a napojení na veřejnou dopravu, stejně jako i dostatečně propagována na jediných internetových stránkách Eurovelo.com," řekl Daniel Mourek, koordinátor mezinárodních projektů z Nadace Partnerství s tím, že rozvoj střední části Stezky železné opony probíhá ještě ve spolupráci s rakouskými, německými, slovenskými a maďarskými kolegy podle jednotné metodiky tvorby dálkových tras EuroVelo odsouhlasené Evropskou cyklistickou federací.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan