Onderka zuří. Jeho klip s buldočkem unikl na veřejnost dříve

02.09.2010 19:40 | Zprávy

Slavnostní „třešničkou na dortu“ při úterním startu volební kampaně ČSSD v Brně měl být více než minutu dlouhý pohodový videoklip, ve kterém buldoček primátora Brna Romana Onderky provází a komentuje páníčkovu procházku městem. Překvapení se ale nekonalo.

Onderka zuří. Jeho klip s buldočkem unikl na veřejnost dříve

Většina už totiž procházku patriota Romana Onderky viděla a hlas jeho psa v podání herce Zdeňka Junáka (Četnické humoresky) slyšela den před tím na serveru Novinky cz. „S tím, kdo za únikem klipu stojí, si to ještě vyřídím," uvedl brněnský primátor Roman Onderka (ČSSD). A i když se to v kampani nazvané a koncipované „Fandíme Brnu" nikde vyloženě neříká, je jasné, že její hlavní cíl je nejen ve volbách do zastupitelstva zvítězit, ale udržet na postu prvního muže druhého největšího města republiky, právě Romana Onderku.

„Je to tak. Myslím, že jsme jediná strana, která jde do voleb a už předem se může zaručit, koho v případě vítězství posadí do primátorského křesla. Ostatně říká se, že je v bitvě mnohem snazší dobýt pozice, než je pak udržet. A my chceme voliče požádat, aby nám umožnili dokázat, že na dobytých pozicích nejsme náhodně a mohli tak i v dalším období dokončit vše, co jsme myslíme, docela úspěšně v Brně započali," doplnil šéf brněnské ČSSD a volební kampaně Jeroným Tejc.


KLIP fandíme Brnu


(Zdroj: youtube.cz)


Primátorův pes i synovec v kampani

Primátorův francouzský buldoček není jediným „členem rodiny" zapojeným do kampaně. Na jiném plakátu se sportovním zaměřením „Fandíme Brnu" podporuje oblíbený hokejový tým města zase primátorův synovec. Snímek bude podle města nasazen v předvolební kampani především jako reklama do všech brněnských kin.

Onderka v kampani staví především na dosud dobrém hospodaření města, kterému se podařilo snížit zadluženost i v době hospodářské krize o víc než 16 procent, výborně čerpá evropské dotace (odkud už získalo téměř dvě a půl miliardy korun) a které primátor opakovaně označuje jako skutečně největší město země. „Praha, to je kraj, nikoli město," špičkuje na adresu hlavního města Onderka, který je odhodlán z rezerv podporovat i některé projekty, která vláda škrtá kvůli spolufinancování.

Brno se rovněž hodlá soudní cestou - formou žaloby na dosavadní legislativu - bránit přebujelému množství heren. „Na zákon, který to umožňuje, jsme již podali žalobu a věřím, že uspějeme," uvedl primátor na počátku kampaně.

Výraz o fandění není podle Onderky jen sportovní, i když se všeobecně ví o jeho slabosti k místnímu hokeji. „Brnu chceme fandit jako městu justice, vysokých škol, kultury, rychlých strojů, výstavnictví se světovou tradicí a mnoha dalších oblastí. Snažíme se, aby vztah k Brnu byl opravdu srdeční záležitostí a slibovat chci jen to, co skutečně můžu splnit a na co dosáhnu," tvrdí primátor. Kampaň využívá také elektronická média a mnozí dostanou i Onderkovo „osobní" poděkování mailem.


Čtěte také:


Screen: youtube.cz

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Martin Šimák



Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

BESIP: Na silnicích do konce října zemřelo 385 lidí

7:14 BESIP: Na silnicích do konce října zemřelo 385 lidí

Do konce října na českých silnicích zemřelo 385 lidí. Tisíce dalších životů tyto události ovšem ovli…