„Všechno, co pan prezident říká, jsou promyšlené signály. Miloš Zeman to neříká jen tak, ale s cílem zaujmout veřejnost, šokovat ji, a to za jakoukoliv cenu. Ze souslednosti jeho výroků a jednání a logiky, s níž se opakují, lze jednoznačně usuzovat, že se jedná o komunikační strategii,“ tvrdí vedoucí katedry marketingové komunikace a PR na FSV UK Denisa Hejlová.
- Původní text ZDE
Strategického génia by naopak ze Zemana nedělal marketingový specialista Karel Křivan. Ten si nemyslí, že by jeho slova byla nějak zvlášť promyšlená. „Zeman ale dobře ví, že když řekne vulgární slovo, bude se o tom mluvit, a to mu dělá dobře,“ uvedl s tím, že vnímá, že Zemanovy vulgarity mohou zastínit lidi, kteří vyznamenání dostanou.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef
S kým chcete uzavřit koalici?
Volby zřejmě skutečně vyhrajete, ale co pak? S kým uzavřete koalici? Protože sami vládnout nemůžete (na to hlasy mít nebudete). A když jste zmínila průzkumy, čemu přičítáte, že v nich poslední době ANO oslabuje?
Další články z rubriky

9:52 Vejce do Česka proudí i z „nakažených“ zemí. Za překvapivou cenu
V žádné ze zemí Evropské unie (EU) i Evropského hospodářského prostoru (EHP) nezdražují vejce tak ja…
- 17:25 „Jednoznačné selhání.“ Kauza „zatajená sebevražda“ na ČT se rozjíždí
- 15:20 Jiné informace o „zlém Maďarsku, které zákonem ubližuje menšinám“
- 11:44 „To prostě nemůžeme dovolit.“ Zděšení v Bruselu před rumunskými volbami. Nové podrobnosti
- 20:25 Dubajské jahody? 220 korun za kelímek? Takto reagovala česká rodina s dětmi
- 9:04 Chaos v Německu: Jeden úřad migranta odmítne, druhý přijme