Rozdíl cen je neuvěřitelný. V akci v Lidlu jsme ji našli za pět korun. Což je tedy láce, když si pomyslíte, že jinde stojí třikrát, ale také pětkrát tolik. Máte čas lítat po pultech a shánět nejznámější paštiku České republiky?
Do brambor a do Chorvatska
V Lidlu šla na dračku. Dovolenkáři ji kupovali po pěti i deseti kusech. „V ledničce vydrží roky,“ konstatovala významně jedna postarší kupující. A hned také přidala speciální recept, kdy ji můžete vetnout do horkých brambor, a je to!
Cena nějaký halíř přes pětikorunu byla i za další malé paštiky – Svačinku či Matěje. „Nemusí se ani mazat nožem, stačí špičkou rohlíku nebo dokonce prstem,“ poučila nás mladá maminka, která kupovala doslova hory pomazánek.
Když je horko, tak se sice z jednolité konzistence stane porézní omáčka, ale Češi si zvykli. A prý to na chuti poznat není, že je Májka v horku klidně v pětatřiceti stupních ve stínu.
„Zlaté dědictví“ – ikonickou reklamu jí před několika lety dal Bolek Polívka ve hvězdné reklamě, kterou režíroval Jan Hřebejk.
![](/Content/Img/content-lock.png)
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Václav Fiala