„Pojišťovna Kooperativa se ohrazuje proti tomu, že se na sociálních sítích objevila její pozměněná reklama, která teď útočí na muslimy. Místo původního sloganu ‚Nelovte za jízdy Pokémony‘ začal po sítích kolovat nápis ‚Nelovte Pokémony, ale muslimy‘. Pojišťovna oznámila, že je připravena se proti zneužití svého sloganu bránit právní cestou a zvažuje, že bude chtít i odškodné za poškození svého jména. Falešný inzerát napodoboval charakteristické zelenobílé poutače s vtipnými slogany, které pojišťovna vylepuje na mosty,“ napsal server Aktuálně.cz.
Fotografii s pozměněným textem na sociální síti vyvěsil i Blok proti islamizaci a Kooperativa přešla k okamžité akci. K fotografii doplnila, že požaduje její okamžité stažení, neboť se považuje za slušnou společnost a nechce, aby bylo její jméno zneužíváno tímto způsobem. Pojišťovna také pohrozila, že provede právní kroky, pokud Blok proti islamizaci příspěvek neodstraní. Politické uskupení příspěvek skutečně odstranilo.
Autorem fotomontáže je podle serveru Martin „Brooch“ Brož, jenž se podle vlastních slov snažil poukázat pouze na to, že pojišťovna sama zneužila nápad někoho jiného, když upozornila na populární hru. Protože je islám nejsledovanějším tématem dne, využil ho Brož jako nosič informace. „Tak jak jinak zareagovat než to na tu přiblblou kampaň napojit,“ vysvětlil svůj postoj.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp