Britové řeší předvelikonoční skandál. Jeden z rozzlobených zákazníků firmě vyčetl, že si zahrává s rasismem, když prodává káčátko z tmavé čokolády, které nazval „ošklivé káčátko“. Ačkoli jde pravděpodobně o odkaz na všem dobře známou pohádku, zmíněného zákazníka se to dotklo. Domnívá se asi, že jde o nevhodný rasismus.
„Crispy, Fluffy a Ugly – trojice velikonočních káčátek ve Waitrose. Ošklivé je to tmavé vpravo. Zaslechl jsem ženy, které si myslely, ‚že to není správné‘. Souhlasím. Nevyznívá to dobře. Existují tisíce možností, tak proč zrovna ‚ošklivé‘?“ zeptal se jeden z nespokojených klientů. Zprávu přinesl britský server Metro.
Společnost prodává předvelikonoční sadu tří čokoládových káčátek. Kachnička z bílé čokolády se jmenuje „Fluffy“, což lze přeložit jako ochmýřené. Kachnička z mléčné čokolády se jmenuje „Crispy“ – křupavá. A káčátko z tmavé čokolády nese jméno „Ugly“ neboli ošklivé. Balení tří čokoládových kachniček stojí osm liber, v přepočtu asi 240 korun.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp