Stanislav Bernard již nějakou dobu užívá slogan „Svět se zbláznil“. A podle něj je pravdivý, pokud se to bere z pohledu nějakých zvyklostí. „Pokud to budeme brát, že svět je neustále v pohybu, tak vlastně se nezbláznil, protože je to pohyb,“ vysvětlil známý pivovarník. Shodou okolností se tento slogan zrodil v době, kdy na světě řádil původní vir SARS a Bernarda zaujala „svatba v rouškách“. „Tehdy to byly jednotlivosti. Bavilo nás posvítit na ně reflektorem, vizualizovat to na bilboardech, proto jsme vždy potřebovali najít nějakou tu zkratku a dělat si z toho de facto legraci,“ řekl Vadimu Petrovovi.
Tehdy se ovšem jednalo o satiru. Ovšem v posledním spotu se slogan změnil. Ze „Svět se zbláznil, držte se“ na „Svět se zbláznil, držme se“. A i když je rozdíl jen v jednom písmenku, dle Bernarda je dost podstatný. „To sdělení je o něčem jiném. Podpořme se. Obejměme se. Projevme si lidskost,“ popsal nový slogan. S novým sloganem a klipem k němu přišel Jiří Mádl. Klip ovšem tvrdá minutu a půl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas