Když se na lednovém kongresu ODS ucházel starosta Řeporyjí Pavel Novotný o funkci prvního zástupce Petra Fialy, nabádal v nezapomenutelném projevu uvedeném slovy „Znásilním kongres“ mimo jiné k tomu, aby strana zlepšila svůj marketing.
„Musíme holt používat i ty metody, který nám třeba nejsou vlastní, ale jsou účinný,“ nabádal. Jaké metody má na mysli, to vysvětlil vzápětí: „Prchalové zaberou stránky médií lejnem, a druhý den prostě zase“.
Možná i pod vlivem tohoto výstupu se ODS v poslední době vrhla na internetový marketing, na který řada konzervativních příznivců strany hledí přinejmenším rozpačitě. Jen za posledních několik dní zazářil na jejích sociálních sítích obrázek slepice se vzkazem „nepatřím do klece“, který původně chtěl bojovat proti špatným podmínkám v drůbežích velkochovech, ale lidová tvořivost si do něj začala vkládat zcela jiné bytosti ženského pohlaví.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav