„Obří logistické centrum sice znamená příležitost vzniku 1.500 nových pracovních míst, ale s nejistotou, zda zde práci najdou obyvatelé Brna či regionu (zkušenosti ze zahraničí tomu dávají za pravdu a pokud jde o Brno, proslýchá se, že masivní nábory zaměstnanců pro brněnskou pobočku probíhají v Moldávii…). Ani 1.500 nových míst však nemůže vzniknout na úkor 23.000 obyvatel Slatiny, Tuřan a Černovic a dalších desetitisíců Brňanů, kteří budou obětí dopravního kolapsu,“ zdůrazňuje starosta na svém profilu na ParlamentníchListech.cz.
Kdyby Zeman dělal, co sliboval, dnes by nebyl žádný problém
Naráží tím na skutečnost, že bez dálničního přivaděče by stovky kamionů se zbožím jezdily městem, v nejtěžším období roku by mohlo jít až o 360 kamionů. Starosta k tomu dodává, že jednání mezi magistrátem a Amazonem probíhalo v zákulisí a veřejnost prý neměla dost informací. A když nakonec došlo na jednání zastupitelstva, v předloženém materiálu záruky na výstavbu dálničního přivaděče scházely. A to údajně kvůli nechuti developerské firmy CTP, tedy ne kvůli samotnému Amazonu.
Celý článek starosty Šťástky ZDE.
Podle starosty Brna-střed musí magistrát trvat na tom, aby kvalita života obyvatel města nebyla ohrožena. Šťástka věří, že Amazon na tuto podmínku přistoupí. Naznačuje to i ochota developera o projektu dál jednat.
Starosta se také důrazně ohradil proti výroku prezidenta Miloše Zemana, který rozhodnutí brněnských zastupitelů označil za pitomé. Šťástka připomíná, že to byla již vláda tehdejšího premiéra Miloše Zemana, která slibovala, že dnes požadovaný dálniční exit vybuduje. Kdyby tedy tehdejší premiér Miloš Zeman dělal to, co sliboval, dnes by nebyl žádný problém.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp