Program představí ČSSD definitivně v polovině června na programové konferenci, do té doby chce sociální demokracie podle Birkeho prezentovat ryze levicová témata. „Skutečně otáčíme kormidlem doleva a zaměřujeme se na tradiční levicové voliče, což jsou bezesporu zaměstnanci, rodiny s dětmi a senioři,“ řekl Birke.
Kampaň by měla být „pozitivní a kladná“. „Nebudeme se chtít vymezovat, Andreji Babišovi se chci vyhnout, on není můj klíčový a cílový volič, nezajímá mě,“ uvedl Birke. Zajímat však ČSSD budou středoleví voliči, kteří jsou na Babiše „naštvaní takovým způsobem, že ho v žádném případě nechtějí volit“, dodal.
Dvojí kvalita potravin v západních a východních členských státech Evropské unie, což před měsícem řešil šéf ČSSD a premiér Bohuslav Sobotka s předsedy vlád Slovenska, Polska a Maďarska v rámci zasedání visegrádské skupiny, bude také součástí kampaně. „Bude to jedno z klíčových témat,“ řekl Birke.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam, čtk