„A tohle je nějaká marketingová spolupráce na prezidentské kampani Babiše? Premiér i předsedové komor sedí ve studiu a řadový poslanec dostane prezidentské kulisy? Ještě mu k tomu mohli pustit fanfáry z Libuše a bylo by to dokonalé. Ať se pak za rok nikdo nediví,“ sdílí Michopulos snímek z vysílání ČT24.
Další z diskutérů pak požádal zástupce šéfredaktora zpravodajství Františka Lutonského o vysvětlení.
A tohle je nějaká marketingová spolupráce na prezidentské kampani Babiše? Premiér i předsedové komor sedí ve studiu a řadový poslanec dostane prezidentské kulisy? Ještě mu k tomu mohli pustit fanfáry z Libuše a bylo by to dokonalé. Ať se pak za rok nikdo nediví. pic.twitter.com/tltki9hMil
— Petros (Kecy&Politika podcast) (@petrrossan) March 2, 2022
„Co máme vysvětlit? Že jsme kromě tří nejvyšších ústavních činitelů natočili ve sněmovně i rozhovor s premiérem a předsedou nejsilnější partaje a s bývalým premiérem? Co na tom chcete vysvětlit?“ ptá se však Lutonský.
Co máme vysvětlit? Že jsme kromě tří nejvyšších ústavních činitelů natočili ve sněmovně i rozhovor s premiérem a předsedou nejsilnější partaje a bývalým premiérem? Co na tom chcete vysvětlit?
— František Lutonský (@FLutonsky) March 2, 2022
„Chodí mi kvůli zastávání se ČT proti náckům z SPD desítky nenávistných zpráv a e-mailů každý týden. Tak bych, Františku, prosil, abyste neobhajoval neobhajitelné. Tohle je špatně a vy víte, že je to od něj trik, který provozuje dlouho. Jestli nemůže, tak v tom pořadu nebude. Jednoduché,“ dodal opět Michopulos a zdůraznil, že vizuální symboly jsou mnohem silnější než slova. „Vypadá jako prezident? Tak bude prezident,“ zmínil. Lutonský si pak jen posteskl, že by někdy ukázal e-mailovou schránku on.
Michopulos nebyl sám, komu se toto nelíbilo.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef