„Moje video o cenzuře a naší petici je podle YouTube nevhodné pro inzerenty, protože obsahuje obsah nevhodný pro většinu inzerentů... Tak jo. Určitě. Většina inzerentů má jistě naprosté trauma z toho, když někdo hovoří o tom, že není dobré, když Facebook a Google cenzurují videa a příspěvky a u toho bude rekalama na jejich produkt,“ poznamenal k tomu, co se mu přihodilo, Vávra.
„Nedostanu peníze z reklam, protože ho Google vyhodnotil jako nevhodné pro inzerenty. Jaká nádherná ilustrace přesně toho, s čím se snažíme bojovat. Nedozvěděl jsem se samozřejmě CO konkrétně vadí, PROČ to vadí a čemu se mám příště vyhnout. A neexistuje živý člověk, kterému bych se mohl dovolat a řešit to s ním osobně. Umělá inteligence dospěla k názoru, a konec. Je navíc fascinující, že YT dospělo k názoru, že video, které 97 % uživatelů hodnotí kladně, považují za něco, co může poškodit inzerenty,“ zmínil v dalším příspěvku Vávra.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef