„Víte, že se Rakušanovo hnutí STAN nechce ve svém programu znát k Fialově vládě? Víte, že marketéři budou prodávat lídryni kandidátky STAN Danuši Nerudovou patrně jako čokoládovou tyčinku? Víte, že Danuše Nerudová nechce být jen europoslankyní, ale i eurokomisařkou? A víte, že STAN chce zrušení práva veta, federalizaci Evropské unie, zřízení eurokomisaře pro obranu, posílení vojenské pomoci Ukrajině a řízení neziskovek a aktivistů přímo z Bruselu? Ukážeme vám,“ uvedla pořad Aby bylo jasno novinářka Jana Bobošíková.
Bobošíková hned z kraje představila Danuši Nerudovou coby lídryni STAN do eurovoleb i přes to, že není členkou hnutí. Coby lídryně byla dle slov Bobošíkové Nerudová vygenerována podle průzkumů veřejného mínění.
Opomíjet by se nemělo, jak se vůbec Nerudová stala veřejně známou osobností. „Ten proces byl podobný jako u prezidenta Petra Pavla. Víme, že je produktem skvělého marketingu. Mnohokrát jsme slyšeli, jak byl vykopán a vybroušen jako diamant někým jiným a jeho skutečné politické názory jsme téměř neznali,“ shrnula Bobošíková.
Příběh Nerudové je dle jejího názoru podobný. PR experti jí vybudovali značku, která se v daný čas protnula s PR konceptem hnutí STAN.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Alena Kratochvílová