Členka Senátu Parlamentu ČR naráží na nepovedenou kampaň módní značky Victoria’s Secret. Ta proslula svými legendárními módními přehlídkami s dokonalými modelkami, kterým se přezdívá „andílci“. V posledních letech se značka rozhodla zapojit modelky s obézními postavami, což se nesetkalo s úspěchem. Podle vedoucích pracovníků Victoria's Secret takovéto iniciativy značky v oblasti diverzity „nestačí na to, aby finančně vydělávaly“. Řetězec spodního prádla se proto rozhodl opustit svou feministickou proměnu z posledních let a snaží se obnovit svou původní tvář, po které zákazníci, přesněji hlavně zákaznice, volají. Píše to portál Fox Business.
Právě ony obézní modelky, o které není mezi zákazníky/zákaznicemi značky Victoria's Secret zájem, mají dle Zwyrtek Hampové mnoho společného s premiérem Petrem Fialou. „S politickými ‚modely a modelkami‘ je to totiž stejné, jako s těmi na spodní prádlo,“ píše na facebooku senátorka.
„Americký výrobce spodního prádla v roce 2021 změnil svou strategii. Od štíhlých krásných modelek přešel k modelkám i obézním, nebo k vykastrovaným exmužům, zkrátka zvolil reklamu pod taktovkou nové ideologie... A pohořel... Když mu tržby spadly o 3 miliardy amerických dolarů, pokorně se vrací k reklamě, která lahodí oku zákazníka. Zkrátka trhu neporučíš... poptávka vždy odvisí od kvality a inteligence nabídky,“ glosuje kauzu Victoria’s Secret politička.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Natálie Brožovská