Koalice občanských demokratů, lidovců a TOP 09 v tomto týdnu oznámila, že do prázdninové části kampaně před říjnovými sněmovními volbami nasadí autobus či že zaplaví sociální sítě výstupy stand-up komiků. Chybět nemá ani promítání komedie Ženy v běhu v letních kinech.
Že se koalice tří stran s kampaní nehodlá držet při zemi, potvrzují i slova předsedy poslaneckého klubu ODS Zbyňka Stanjury, který tvrdí, že strany půjdou až na samé limity a vydají na celou volební kampaň od začátku roku 90 milionů korun, tedy maximální limit daný zákonem. Nejvíce pak zaplatí ODS – 55 %, 25 procent nákladů platí KDU-ČSL a 20 procent platí TOP 09.
Vedle kontaktní kampaně koalice SPOLU hodlá pokračovat v kampani i na sociálních sítích, spolu s videi od herce Petra Čtvrtníčka se bude nově angažovat i trojice stand-up komiků. „Věřím, že si najdou diváky zejména u mladší generace,“ pronesl Stanjura pro ČTK.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.