Koalice občanských demokratů, lidovců a TOP 09 v tomto týdnu oznámila, že do prázdninové části kampaně před říjnovými sněmovními volbami nasadí autobus či že zaplaví sociální sítě výstupy stand-up komiků. Chybět nemá ani promítání komedie Ženy v běhu v letních kinech.
Že se koalice tří stran s kampaní nehodlá držet při zemi, potvrzují i slova předsedy poslaneckého klubu ODS Zbyňka Stanjury, který tvrdí, že strany půjdou až na samé limity a vydají na celou volební kampaň od začátku roku 90 milionů korun, tedy maximální limit daný zákonem. Nejvíce pak zaplatí ODS – 55 %, 25 procent nákladů platí KDU-ČSL a 20 procent platí TOP 09.
Vedle kontaktní kampaně koalice SPOLU hodlá pokračovat v kampani i na sociálních sítích, spolu s videi od herce Petra Čtvrtníčka se bude nově angažovat i trojice stand-up komiků. „Věřím, že si najdou diváky zejména u mladší generace,“ pronesl Stanjura pro ČTK.
Samotný autobus má sloužit kandidátům při cestách po krajích. Při narážce na autobus Zemák prezidenta Miloše Zemana při představení kampaně reagoval, že to je „prostě volební autobus“. „My to používáme taky, protože nám to připadá jako správné, dobré, viditelné, srozumitelné. Prostě máme autobus SPOLU, a neohlížíme se někam do minulosti. Je to něco, co si myslíme, že k dobré, profesionálně vedené silné volební kampani prostě patří,“ uvedl Fiala.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.