Tak jako už v minulosti ani pro rok 2019 nebyla vynechána Česká republika a pohled na současné rozložení mediálních sil. Doplňme, že zpráva poměrně detailně informuje o pohybech a síle médií prakticky na všech kontinentech. Od Spojených států po Japonsko.
Co se České republiky týká, v úvodním shrnutí je kladen vliv například na přeskupení mediálních sil, je zmíněna francouzská expanze podnikatele Daniela Křetínského (například koupě módního časopisu Elle) nebo akvizice PPF v oblasti telekomunikací. Dodejme, že nákup televize Nova ještě nebyl při psaní analýzy znám.
Důležitou součástí jsou rovněž tabulky. Těmi institut Reuters poměřuje například čtenost – dosah anebo důvěru v lokální média. Ať už internetová nebo klasická či televizní a rozhlasová.
Dosah na trhu

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový