Jourová uplynulé období kampaní před prezidentskými volbami hodnotí coby „zajímavé“, avšak vadila jí negativita, kterou kampaně u volby prezidenta provázela. „Bohužel ta kampaň, zvlášť ke konci, byla hodně plná velice negativních emocí. Asi to tak musí být. Ty kampaně takové bývají. Ale musím říct, že to už bylo za hranou,“ vyjádřila se v rozhovoru pro Prostor X.
„Je to za hranou, když ti kandidáti přijímají výhrůžky a je do toho negativně zapojená rodina. A co si budeme povídat – ta kampaň byla hodně vyhrocená i kvůli tématu války a míru. To hrálo na strach lidí a to se mi nelíbilo,“ přiblížila. Čeká prý na analýzy, zdali se lidé u voleb rozhodovali i kvůli „velkému návalu dezinformací, které se objevovaly především na (sociálních) sítích“. Jourovou zajímá, jestli to mělo „velký vliv na lidi a jaký“.
O šéfovi svého hnutí ANO, kterému v minulosti byla Jourová i první místopředsedkyní a za které kandidovala na post české eurokomisařky, politička míní, že jej v prezidentské kampani marketéři vykreslili nepříliš úspěšně. „Já si myslím, že snaha udělat z něj (Andreje Babiše) hodného strýčka nemohla dobře fungovat,“ řekla.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: rak