„Seznam.cz je bezesporu přímou konkurencí České televize a Českého rozhlasu. Už pět let předtím, než byla Televize Seznam letos v lednu spuštěna, oznámil tehdejší generální ředitel Pavel Zima, že vizí TV projektů Seznamu je začít se angažovat v obýváku uživatele v osm hodin večer. TV Seznam zatím příliš úspěšná není, zatím se nepropracovala ani mezi 25 stanic, jejichž sledovanost v březnu měřila skupina Nielsen/Admosphere,“ konstatoval Best úvodem.
Následně si však všiml slov generálního ředitele ČT Petra Dvořáka, jenž si v lednu v Hospodářských novinách stěžoval, že veřejnoprávní televize přišla kvůli Seznamu o několik lidí, protože nebyla ochotna přebíjet jím nabízené podmínky. „Celkově ale Dvořák aktivitám tohoto typu fandí. Česká televize bere konkurenci na lehkou váhu a pravidelně zve reportéry Seznamu do vysílání. Český rozhlas, který postupuje stejně, tento týden ohlásil propouštění 120 zaměstnanců. Seznam v tom samém okamžiku přiznal vstup na rozhlasový trh (Expres, Classic),“ uzavřel tento komentář Best s tím, že aktivní propagací přímého konkurenta snižují veřejnoprávní média vlastní konkurenceschopnost.
Původní text ZDE.
Ve svém dalším komentáři se pak Best věnuje politické scéně. „Čeští politici zjišťují, že nejhorší nepřítel je ten, na kterého nemůžete zaútočit. ANO je se svými 30 % preferencemi dost těžkým soupeřem, alespoň se ale do něj díky minulosti a střetu zájmů Andreje Babiše snadno strefuje. Mnohem horším protivníkem jsou tak Piráti, protože jsou v kurzu a jejich popularita stoupá tím víc, čím usilovněji se jejich rivalové snaží potopit jim loď,“ dodal Best s tím, že poslanec TOP 09 Miroslav Kalousek doufá, že našel štěrbinu.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef