„Kampaň vyšla na zhruba 400 000 korun, nejvíce stály billboardy. Většina peněz je od STAN, kteří mě oslovili. Dokázal jsem si ale představit, že by šlo dát na kampaň více, bylo to limitující,“ řekl ČTK vrchlabský starosta Jan Sobotku (STAN), který kandiduje s podporou TOP 09, KDU-ČSL a ODS.
Sobotka má podle svých slov pět předvolebních billboardů, a to hlavně na Trutnovsku a Královédvorsku, odkud je podle některých politologů další favorit voleb majitel textilky Juta Jiří Hlavatý (nezávislý za ANO), kvůli kterému se volby ve volebním obvodu č. 39 konají. V říjnu byl Hlavatý díky preferenčním hlasům zvolen do Sněmovny, a mandát senátora mu automaticky zanikl. Hlavatý pak oznámil, že o křeslo senátora bude usilovat znovu. Poslaneckého mandátu se vzdal. „Odhadoval jsem asi 400 000 korun, teď to vypadá na 500 000 korun. Od hnutí ANO jsem dostal 200 000, zbytek si hradím z vlastních peněz. Nejvíce stály billboardy, mám jich 25 po celém okrese. Není to tak, že bychom se na nějaká města soustředili více,“ uvedl Hlavatý.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: mp