„Děkuji za pozvání,“ začala formalitami Udženija. „To ještě neděkujte,“ vrátil jí to humorně Soukup. Poté se trio začalo věnovat lidské povaze. Existuje v politice přetvářka, vydávají se politici navenek za někoho jiného, než kým jsou? „Jak u koho. Když sleduji některé profily mých kolegů…já se opravdu snažím, aby to tak nebylo, i když kolikrát vám PR poradci radí, abyste tam třeba dali víc rodiny. Já se tomu bráním,“ řekla Udženija. Jaromír Soukup dodal, že kolikrát má větší úspěch autentický politik, který si od PR poradců nenechá vše poradit.
A co si o mediálním obrazu politiků myslí Ringo Čech? „Já mám image veselého chlapíka. Ve skutečnosti jsem stárnoucí nevlídný stařec, morous, nenávidící celý svět,“ vtipkoval Ringo. „Jsem rád, že už nejsem mladej,“ dodal. Podle Jaromíra Soukupa je u politika přetvářka vážnější než u komika, protože lidé poznají, že lže. „Lidi, když slyší politika, tak od první vteřiny vědí, že lže! Z toho vycházej,“ glosoval to Ringo Čech.
„Podívejte se na Facebook pana premiéra – „Čau lidi!“ To je přece úplně jiný člověk, než on opravdu je,“ podotkla Udženija na adresu Andreje Babiše. Jaromír Soukup podotkl, že politika je boj o hlasy. „Lež je strašně krátká. Kdo lže i v osobním životě, tak není šťastný. Lhát se nemá, mají být takové ty sladké lži, když se bavíte s dětmi o Vánocích, ale jinak se lhát nemá,“ zdůraznila Udženija. „Já když vás poslouchám, tak co v tý ODS vlastně děláte,“ zeptal se Udženije nevěřícně Ringo Čech.
Pak se trio v televizním studiu dostalo k tématu agresivity a nenávisti na sociálních sítích. Jaromíru Soukupovi to přijde až přehnané. Jsou pro politiky sociální sítě důležité? „Říkají, že ano. Já nemám sociální sítě ráda, protože jsou často zneužívány. Myslím, že by se měly používat pro to rychlé sdělení a ne pro soukromý život v plné nahotě,“ zhodnotila Udženija.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Marek Korejs