Modrá obrazovka. Služba se načítá. O2 opět boduje

24.03.2020 15:33 | Zprávy

„Snažíme se v této nelehké době pomáhat tím, co umíme nejlépe. Aktivujte si neomezená data až do konce dubna úplně zdarma.“ S tím, co se dočtete na oficiálním Facebooku společnosti O2, tato věta rozhodně nekoresponduje. Pokud O2 umí poskytovat služby nejlépe tak, že nefungují, není evidentně o co stát.

Modrá obrazovka. Služba se načítá. O2 opět boduje
Foto: Archiv PL
Popisek: Nefunkční O2 TV

Televize za korunu, neomezená data. Pro mnohé lákavá nabídka v době koronavirové krize. Pro současné zákazníky však velmi nemilé překvapení. Ti za služby totiž standardně platí, jejich kvalita je však podle komentářů na oficiálním profilu Facebooku společnosti naprosto tristní. 

„Dobrý den, půjde někdy normálně O2 TV? Tohle by mělo být zadarmo. Pokaždé, když zapínám TV, tak se modlím, aby šla. Už dlouho nejde normálně. Proč si to platíme, když to nejde ??? Ještě chvíli a odcházíme ke konkurenci. Horší už to být nemůže,“ píše například jedna z klientek. „Dnes celý den, opět to nefunguje, platit za něco, co věčně nejde, mě už přestává bavit,“ přidává se další. „Od večera to nejde, jen se načítá, a to platím,“ takových komentářů najdeme za poslední týden na Facebooku stovky. 

Zajímavé je, že tzv. Guruové O2 reagují jen na určité stížnosti. Ještě pod příspěvkem společnosti ze 13. března tak na Facebooku reagoval například Vašek, O2 Guru, který radil ohledně nabídky neomezených dat, nebo Petr, O2 Guru, který se omlouval za první komplikace s nefunkční televizí. „Hezký den, včera mohli někteří naši zákazníci pociťovat komplikace s přihlášením do O2 TV. Naši specialisté již komplikace vyřešili s tím, že je služba plně funkční. Za komplikace se omlouváme. Petr, O2 Guru.“ Komunikovala však i Monča, O2 Guru, nebo Martin, O2 Guru. Ještě další den O2 víceméně komunikovalo. Odpovídalo na otázky, které neřešily výpadky. V prvních dnech však byla jiná i rétorika ze strany klientů. Ti se ptali, zjišťovali, pátrali po tom, kde je problém. Bez vulgarit a slušně. 

Postupně se však měnil nejen přístup O2, ale také zákazníků. Dotazy typu,  dobrý den, prosím, proč mi televize, případně internet nejde, se změnily na, strčte si to do p…e, odcházím ke konkurenci, nejhorší služba, že se nestydíte apod. Guru pomocníci se postupně odmlčují. Zpočátku se sice snažili a občas se nějaké reakce na nefungující služby objevily: Zdravím Lucie, toto se vám děje při sledování některého vybraného kanálu? Jestliže se potíže objevují takto často, řešila jste je s našimi techniky? Renča, O2 Guru, ale čím více stížností a vyfocených modrých obrazovek, tím méně reakcí ze strany poskytovatele služby. Smutné ovšem je, že když se už konečně někdo rozhodne na stížnosti reagovat, poradí restart set-top boxu. V lepším případě se poté zpětně objeví jeden příspěvek, že se za komplikace operátor O2 omlouvá. Situace bohužel není jiná ani v případě, že se s O2 chcete spojit telefonicky, nebo přes chat. Nahlášení poruchy on-line, jak jsme se sami přesvědčili, také nefunguje. 

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: tan

MUDr. Ivo Trešl byl položen dotaz

očkování

Vážený pane doktore, ráda bych využila možnosti se vás zde zeptat na jednu věc. Když se nechám očkovat proti černému kašli, znamená to, že ho nemůžu dostat nebo je to jak s vakcínou proti covidu? A ještě na jak dlouho mě případně očkování proti nákaze ochrání? A když už jsem nakousla téma covid, pro...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Vánočku koupit, nebo upéct? Spočítali jsme vám to

20:20 Vánočku koupit, nebo upéct? Spočítali jsme vám to

Vyplatí se domácí pečení vánočky? A co čeká na zákazníky, kteří chtějí ušetřit a v obchodě zakoupí u…