Televize za korunu, neomezená data. Pro mnohé lákavá nabídka v době koronavirové krize. Pro současné zákazníky však velmi nemilé překvapení. Ti za služby totiž standardně platí, jejich kvalita je však podle komentářů na oficiálním profilu Facebooku společnosti naprosto tristní.
„Dobrý den, půjde někdy normálně O2 TV? Tohle by mělo být zadarmo. Pokaždé, když zapínám TV, tak se modlím, aby šla. Už dlouho nejde normálně. Proč si to platíme, když to nejde ??? Ještě chvíli a odcházíme ke konkurenci. Horší už to být nemůže,“ píše například jedna z klientek. „Dnes celý den, opět to nefunguje, platit za něco, co věčně nejde, mě už přestává bavit,“ přidává se další. „Od večera to nejde, jen se načítá, a to platím,“ takových komentářů najdeme za poslední týden na Facebooku stovky.
Zajímavé je, že tzv. Guruové O2 reagují jen na určité stížnosti. Ještě pod příspěvkem společnosti ze 13. března tak na Facebooku reagoval například Vašek, O2 Guru, který radil ohledně nabídky neomezených dat, nebo Petr, O2 Guru, který se omlouval za první komplikace s nefunkční televizí. „Hezký den, včera mohli někteří naši zákazníci pociťovat komplikace s přihlášením do O2 TV. Naši specialisté již komplikace vyřešili s tím, že je služba plně funkční. Za komplikace se omlouváme. Petr, O2 Guru.“ Komunikovala však i Monča, O2 Guru, nebo Martin, O2 Guru. Ještě další den O2 víceméně komunikovalo. Odpovídalo na otázky, které neřešily výpadky. V prvních dnech však byla jiná i rétorika ze strany klientů. Ti se ptali, zjišťovali, pátrali po tom, kde je problém. Bez vulgarit a slušně.
Postupně se však měnil nejen přístup O2, ale také zákazníků. Dotazy typu, dobrý den, prosím, proč mi televize, případně internet nejde, se změnily na, strčte si to do p…e, odcházím ke konkurenci, nejhorší služba, že se nestydíte apod. Guru pomocníci se postupně odmlčují. Zpočátku se sice snažili a občas se nějaké reakce na nefungující služby objevily: Zdravím Lucie, toto se vám děje při sledování některého vybraného kanálu? Jestliže se potíže objevují takto často, řešila jste je s našimi techniky? Renča, O2 Guru, ale čím více stížností a vyfocených modrých obrazovek, tím méně reakcí ze strany poskytovatele služby. Smutné ovšem je, že když se už konečně někdo rozhodne na stížnosti reagovat, poradí restart set-top boxu. V lepším případě se poté zpětně objeví jeden příspěvek, že se za komplikace operátor O2 omlouvá. Situace bohužel není jiná ani v případě, že se s O2 chcete spojit telefonicky, nebo přes chat. Nahlášení poruchy on-line, jak jsme se sami přesvědčili, také nefunguje.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan