„I část lidí, kteří jsou extrémně proti vakcíně, by se nechala přesvědčit finanční incentivou. A to nejde o velké částky,“ popsal pro server Lidovky.cz marketingový stratég Eduard Piňos z iniciativy Cesta ven. Iniciativa se skládá z předních tuzemských agentur, jež pro stát vytvořily kampaň na podporu vakcinace.
Věty o tom, že očkováním chráníte sebe i své okolí a pomáháte zamezit další možné vlně pandemie, podle Piňose už fungovat nebudou. Lidé už jsou z pandemie unavení a je třeba je motivovat pozitivně. „To je něco, co si asi spousta zdravotnických expertů při svých vystoupeních v televizi neuvědomuje,“ dodal stratég.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
koronavirus
Více aktuálních informací týkajících se COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MZ ČR. Přehled hlavních dezinformací o COVID-19 naleznete na oficiálních stránkách MV ČR. Pro aktuální informace o COVID-19 můžete také volat na Informační linku ke koronaviru 1221. Ta je vhodná zejména pro seniory a osoby se sluchovým postižením.
Zcela jiné informace o COVID-19 poskytuje například Přehled mýtů o COVID-19 zpracovaný týmem Iniciativy 21, nebo přehled Covid z druhé strany zpacovaný studentskou iniciativou Změna Matrixu, nebo výstupy Sdružení mikrobiologů, imunologů a statistiků.
autor: mp