„Nejsme kšeftaři jako Babiš. Snažíme se lidem pomáhat v řešení jejich problémů, a na to jsme vsadili. Na ulicích se mnou lidé diskutují třeba o dvojí kvalitě potravin nebo rozdílných platech v EU. Takže to zaznamenali a vnímají to,“ pochvaluje si průběh kampaně náš zdroj z Lidového domu.
ČSSD se v uplynulých měsících rozhodla vsadit na návrat ke kořenům a dělat svou tradiční politiku: bavit se s lidmi a řešit jejich problémy.
Místo nákladné billboardové kampaně nebo masivní celoplošné reklamy její kandidáti raději diskutují s voliči v terénu a na sociálních sítích představují jednotlivá témata a vyhýbají se prý prázdným heslům.
„Lidi mají politiky plné zuby, nechtějí slyšet prázdná hesla a poslouchat vznešené fráze, ale zajímají je konkrétní věci, které se jich dotýkají. Proto klademe důraz na spravedlivou a férovou Evropu, kde se nemusíme bát, že má naše oblíbená limonáda jiné složení v každém státě,“ vysvětluje vysoce postavený sociální demokrat, který se na volební strategii podílel.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tomáš A. Nový