Opoziční koalice Pirátů a Starostů v reakci na klesající podporu se rozhodla změnit svou taktiku. Chce vsadit na méně konfliktní Starosty. Nová strategie podle zjištění Seznam Zpráv má klást důraz na to, že koalici tvoří dvě svéprávné strany. A k tomu jí má pomoci veterán politického marketingu Martin Charvát. Odborník na kampaně, který už v minulosti pracoval pro většinu zavedených českých politických stran, chce kampaň oživit.
„Není to o jediném člověku, nemá nás spasit. Ale máme koncept refreshe kampaně, řekli jsme si velmi otevřeně, co se zatím povedlo a co ne, a že do našeho volebního týmu by zapadl člověk, chcete-li spin doktor, který má čuch na rychlá témata, ale je také expertem na vizuální styl, jisté zjednodušení, zpřehlednění a zacílení témat,“ řekl Seznam Zprávám šéf Starostů Vít Rakušan s tím, že nyní se zaměří také na zdůrazňování Starostů. Ty je asi složitější napadnout než dosavadní tahouny Piráty.
Poslanec pak dodává, že plánem je spustit intenzivní kontaktní kampaň. „Chceme komunikovat naše témata, ale zároveň i to, že Piráti jsou Piráty a Starostové Starosty, že to jsou dvě přiznané identity vedle sebe. Dobrovolně se rozhodly spojit, ale rozdíly tam jsou,“ dodává Rakušan.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: sla
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.