Stanislav Bernard se vyjadřoval hlavně k reklamám, které jsou v jistých kruzích označovány za nekorektní. Předně se demonstrativně ptal moderátorky Kociánové, kdo takové věci říká. A vysvětlil proč: „Říká to pár lidí, to je třeba si uvědomit.“ Kociánová oponovala, zda to není pár lidí, kteří ale velmi mohou ovlivnit mysl a smýšlení větší části společnosti. „To se děje. Ale je dobré si uvědomit, že společnost sešněrovává, byrokratizuje a dělá z ní impotentní a sterilní záležitost jen pár lidí,“ souhlasil Bernard a dodal, že se řídí vlastním instiktem, pokud jde o reklamu.
Že by „nekorektní“ reklamy ovlivňovaly prodej, odmítá. „Zatím se to vyvíjí opačně a mám pocit, že lidé nějakým instinktivním způsobem cítí, že to, co děláme konkrétně v reklamě, není slupka, že to není póza. Mnohokrát jsem říkal, že nám vždy nejlíp fungovaly reklamy, které vyjadřovaly náš vlastní názor, takže to děláme.“
Uvedl, že se při vymýšlení reklamních kampaní neohlíží na to, komu by se mohly nelíbit. „Takto neuvažujeme, protože pak by autocenzura byla natolik silná, že byste vlastně vylila s vaničkou i děcko,“ pravil.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas