Po odhaleném ňadru Šichtařové přišla na řadu prsa Čvančarové. Ekonom Pikora se drsně pustil do feministek

07.07.2017 10:15 | Zprávy

Ekonom Vladimír Pikora už podruhé v krátké době vystoupil na obranu žen. Tentokrát nehájil matku svého syna, ekonomku Markétu Šichtařovou, ale herečku Jitku Čvančarovou, která se na Mezinárodním filmovém festivalu představila v odvážných šatech a na sociální sítích si za to vysloužila pořádnou porci kritiky.

Po odhaleném ňadru Šichtařové přišla na řadu prsa Čvančarové. Ekonom Pikora se drsně pustil do feministek
Foto: nextfinance.cz
Popisek: Finanční analytik Vladimír Pikora

Vladimír Pikora nechápe, proč se někdo pohoršuje nad hezkou ženou. Jistě lze diskutovat o tom, zda si Jitka Čvančarová na Mezinárodní filmový festival neměla vzít o číslo větší šaty, a lze vést debatu o tom, zda jí dobře seděly, ale to podle Pikory nic nemění na tom, že jde o hezkou ženu, na kterou je pěkný pohled, a nemístná kritika není vhodná.

„Jeden člověk na mé facebookové stránce prohlásil: „Když žena na ženě vidí krásné šaty, odmyslí si tu ženu. Když muž na ženě vidí krásné šaty, odmyslí si ty šaty…“ Zdá se mi, že to vystihl docela přiléhavě. A o tom to asi je. Některé bojovné feministky opět zvedly svůj prapor. Řeší výstřih Čvančarové, ale už neřeší, že podobný výstřih měl ve Varech kdekdo. I hvězdná Uma Thurman ho měla, ale neměla v něm co nabídnout, a tak feministky nepobouřila. To dokazuje, že nejde o výstřih, ale jde o prsa,“ píše v komentáři pro server Reflex.cz Pikora.

Pikora to vidí tak, že feministky vlastně nebojují za práva žen, ale spíš si řeší vlastní komplexy. Ukázala to prý i kauza Markéty Šichtařové, která kojila na veřejnosti svého několikaměsíčního synka, nad čímž se na sociálních sítích pohoršovala nejedna žena. A nejde jen o kojení na veřejnosti. vlna odporu se zvedla také proti reklamám pivovaru Bernard, které jsou podle feministek příliš sexistické. Pikora má naopak za to, že to jsou povedené reklamy.

„Pro mě je ovšem celá tahle záležitost hlavně dalším z útoků na svobodu jednotlivce. Možná to tak na první pohled nevypadá, ale při troše zamyšlení musíme dojít k názoru, že ve společnosti roste trend, který ve jménu údajného ‚poukazování na nevkus‘ začíná pranýřovat vše, co si prudérnější osoby mohou vyložit jako ‚uvolněné mravy‘. Nedávejme tolik prostoru těm lidem, kteří by rádi někomu něco zakazovali, veřejně pranýřovali a slovně kamenovali. Bojujme za svobodu slova i oblékání,“ varuje ekonom.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: mp

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

„Máslo je drahé. Co husí sádlo?“ Zaslechnuto na adventních trzích. A to nebylo vše

16:55 „Máslo je drahé. Co husí sádlo?“ Zaslechnuto na adventních trzích. A to nebylo vše

Že je klobása na adventních trzích za 120 korun, si už tak nějak zvykáme. Dvě deci svařáku za 60 mož…