Technická správa komunikací čelí v Praze v poslední době čím dál častěji kritice kvůli nekoordinovaným opravám či jiným bizarnostem v dopravním provozu metropole. Například v létě 2020 si radnice Prahy 3 oficiálně stěžovala na rekonstrukci ulice Jana Želivského, která jednak zatížila celou čtvrť mimořádným hlukem a navíc TSK hnala řidiče objízdnou trasou do úzkých uliček Žižkova, ve kterých řada řidičů z neznalosti páchala dopravní přestupky a navíc blokovala autobusovou dopravu.
Na Praze 8 zase v loňském roce uzavření několika souběžných tras prakticky zablokovalo frekventovanou ulici Zenklova, kde navíc po namalování cyklistického pruhu kolony aut znemožňovaly průjezd tramvajím.
Kritika směřuje nejen na nekompetenci technických služeb, ale i na některé podivné smlouvy. Lidé se zajímají třeba o smlouvu na opravu odvodnění v krátké uličce Bublíkova v Praze 8, za kterou si TSK měla vyfakturovat milion.
Kromě toho teď ale TSK čelí kritice kvůli velmi podivné transakci na vlastní kanceláře. V červnu 2020, kdy se v covidovém lockdownu všichni velkých kancelářských komplexů spíše zbavovali, pražská firma uzavřela dohodu o přestěhování všech svých kanceláří z prostor patřících městu do soukromého kancelářského centra Stromovka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Karel Výborný