Hussar úvodem sdělil, čím si vysvětluje, že politický projekt Lidé PRO, se kterým šli do letošních voleb, nakonec nevyšel. „Startovali jsme v nejhorší dobu. Mrzí mě, že jsme to neviděli, byla to série špatných strategických rozhodutí. Vypíchl bych špatné načasování. Přišli jsme v době, kdy epidemie sílila, česká společnost byla psychicky na dně a v depresi,“ říká Hussar.
Projekt Lidé PRO podle něj byl autentický, lidský a měl být postaven především na kontaktní kampani. „Jenže přišel v době, kdy se nesměli setkávat ani dva lidé na ulici. Nešlo burcovat tisíce dobrovolníků po celé republice, když se s nimi nemůžete ani setkat,“ pokračoval marketér.
Mikuláš Minář byl podle něj přitom ideální osoba, která by dokázala strhnout dav. „Mikuláš je opravdu prototyp Prokopa Holého, je to takový ten polní kazatel, který se nabíjí energií z lidí a pak ji umí předávat. Bez osobních setkání se jeho fluidum vytrácelo. V krizi lidé nechtějí začínat nové věci, upínají se k těm existujícím. Nebyla poptávka, proto to skončilo,“ řekl s tím, že mobilizace nenastala, protože lidé měli jiné starosti a neměli peníze.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab