Cílem této proměny do šedočerveného vzhledu je to, aby cestující na první pohled poznali, kde všude platí jjízdenka pražské integrované dopravy. Nyní je v přípravě kompletní manuál, který připravuje vítězné grafické studio. Dostanou jej následně na stůl ke schválení pražští a středočeští krajští radní.
Kdo však s novým vzhledem nesouhlasí, je mimo jiné designér současného vzhledu některých tramvají Patrik Kotas. Ten říká, že změna designu je zásahem do jeho autorských práv. Je tak připraven bránit se i právními kroky. Středočeský kraj má pro změnu problém s tím, že nedávno smluvně připravil modernizaci autobusů, jež by měly jezdit ve stávajících barvách.
Koaliční Spojené síly pro Prahu pak uvádějí, že v době koronavirových opatření je nutné spíš peníze šetřit než je utrácet za velkou obměnu vzhledu vozidel MHD.
Server iRozhlas.cz informuje také o stavbě k propojení městských částí Praha 6 a Praha 8. Místo magistrátu ji má řešit dopravní podnik. Mezi Podbabou a sídlištěm Ďáblice neexistuje přímé spojení MHD, lidé tak musí jezdit oklikou přes centrum. Provizorně, než bude vyřešeno tramvajové propojení, to má řešit právě lanovka. V provozu by měla být v roce 2025.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef