„Předmětem této smlouvy je povinnost zhotovitele poskytovat objednateli následující plnění: bleskový výzkum na téma a) Slevy po Vánocích; b) Přímá volba; c) Hrozby pro příští rok.“ Za těchto několik vágně formulovaných dotazů veřejnoprávní Český rozhlas zaplatil Medianu částku 82 800 bez DPH.
Ze smlouvy, kterou mají ParlamentníListy.cz k dispozici, není patrné, kolik respondentů se má sběru dat účastnit. Není zde ani přesné znění formulací, případně ukázky z minulosti.
Štědrá náruč ředitele Českého rozhlasu Zavorala byla naší redakcí zmiňována opakovaně. Tak třeba v materiálu o tom, jak agentura Median (taktéž v prosinci 2016) měřila, kterak „posluchači poslouchají“ Rádio Wave. Na přímé dotazy ParlamentníchListů.cz, kolik celkově výzkumy stojí, odmítá tiskové oddělení této instituce dlouhodobě odpovídat.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan