Vytvořit silnou, autentickou značku přitom není vůbec lehké. Jen propagandistická a reklamní kouzla nestačí. Musí jim totiž předcházet skutečný dlouhodobý výkon jejího nositele, jednorázové činy, které mají velký ohlas, a také určitá dlouhodobost, shodli se odborníci. A toho Vladimir Putin během svého šestnáctiletého působení v politice dosáhl. Jde tak o skutečně autentickou značku, která je na jedné straně, tedy v Rusku, jednoznačně přijímána, a dokonce milována a na straně druhé, tedy na Západě, působí rozporuplně. Ale i to je její úspěch – není pojímaná čistě negativně. Značku „Putin“ by odborníci na rozdíl od značky „Gorbačov“ nedoporučili v potravinářské oblasti (vodka Gorbačov), ale v oblasti sportovní.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan