"Sledovanost je hrozně důležitá věc," řekl Fridrich v pořadu Pressklub na Frekvenci 1. "U komerčních televizí se podle toho vypočítává, kolik mohou dostat za reklamu, a důležité je to i pro Českou televizi."
Česká televize je veřejnoprávní médium, které platí diváci ze svých koncesionářských poplatků. "Česká televize je placena poplatníky, aby vysílala to, co je zajímá, tedy kritérium sledovanosti by tam mělo být."
Divák si podle Fridricha i u veřejnoprávní televize musí říct "ano, ta ČT mě zajímá". "Pokud by náplň programů České televize nezaujala alespoň třetinu občanů, tak si musíme položit otázku, jestli je program zvolen správně." Zaměření totiž musí podle něj být široké. Alespoň u většiny pořadů. "Protože pak jsou samozřejmě i pořady pro výběrového diváka, který má větší nároky." Tohle všechno podle něj ČT musí pokrýt.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: par