Plány řešení měl před dnešním jednáním grémia připravit místopředseda pro hospodaření Martin Starec. „Uvidíme, co připravil, protože je to jeho oblast,“ uvedl Škromach. Šetřit se podle něj bude na provozu i na kampani, na kterou strana plánovala vynaložit 100 milionů korun. „Bude potřeba využít více aktivity členů a funkcionářů v rámci kampaně a já si myslím, že to může být nakonec pozitivní,“ řekl.
Senátor: Billboardy nevidím jako příliš užitečné
S tím před jednáním souhlasil i předseda senátorského klubu Petr Vícha. „My si musíme samozřejmě vzít úvěr, abychom zaplatili tu pohledávku, pak musíme najít způsoby, jak šetřit, abychom úvěr mohli splácet. Myslím, že nejvíc prostředků vynakládáme na kampaň, já za sebe nevidím třeba billboardy jako příliš užitečné,“ uvedl.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vam, čtk