Šok a strach u nepřátel. Kampaň SPD: „Geniální.“ I tenhle chválí

Spustit čtení článku

Tato funkce je dostupná jen pro přihlášené uživatele s aktivním předplatným typu Lepší čtení a vyšší. Předplatné i Prémiové body PL můžete získat i zdarma, přečtěte sí více v tomto článku.

07.06.2021 14:34 | Ze sítí

SPD dnes odstartovala svou kampaň. Slibuje velkolepé turné s kamionem a Český jarmark. A na něm české potraviny za ceny, kterým supermarkety nemohou konkurovat, například vejce dvě koruny za kus, párky za 50 korun za kilo nebo brambory za 4,60. I máslo je o polovinu levnější. A od politických komentátorů a marketérů už zní: „Tohle je geniální,“ i Pavel Novotný říká, že kampaň je chytře zahraná. A přišlo také osočení, že Tomio Okamura je horší jak „šmejdi s hrncema“.

Šok a strach u nepřátel. Kampaň SPD: „Geniální.“ I tenhle chválí
Foto: Repro SPD.cz
Popisek: Kampaň SPD v roce 2021

Po koalicích Piráti + STAN a SPOLU odstartovala svou kampaň i nekoaliční SPD. Zatím se dvěma výraznými prvky. Jednak, možná v návaznosti na proslavený autobus „Zemák“, bude mít Okamurovo hnutí svůj kamion „SPĎÁK“, ve kterém podle svých slov rozjede „největší turné tohoto roku“. A „občerstvení je zajištěno“.

SPD má v plánu navštívit všechna krajská města a tam pořádat Český jarmark. Počínaje Zlínem, Ostravou a Olomoucí, následně se Okamura chystá do Pardubic, Českých Budějovic, Plzně, Karlových Varů a Ústí nad Labem a na konec SPD navštíví Prahu.

Čím hodlá Tomio Okamura nalákat voliče? „Férovými cenami SPD“ za jídlo. Za párky z Polska se v supermarketu platí prý 200 korun za kilo. Okamura je bude prodávat za 50 korun bez deseti haléřů. Za německé přední hovězí, za které by český spotřebitel zaplatil údajně 149 Kč/kg, bude chtít 113 korun. Vejce za tři koruny prodá za dvě, brambory 30 Kč za kilo z Egypta pak dokonce za 4,60. Chleba od „oligarchy“ za 40 Kč za kilo bude prodávat skoro za polovic. Snížení cen je u produktů různé, někdy až 75procentní. A to prý díky tomu, že produkty pochází „od českých sedláků“ a ne ze zahraničí. Volební hesla jsou například „Co Babiš a spol. zničili, to SPD napraví“ nebo „Náš sedlák, dobrý sedlák“.

Kampaň už má ohlasy. „Tohle je geniální. A vsadil bych se, že to bude fungovat,“ ocenil nápad SPD moderátor Reflexu Čestmír Strakatý a za výtečně zahranou a chytrou považuje kampaň i starosta Řeporyjí za ODS, Pavel Novotný, který Okamuru opravdu nemá v lásce.

„Celý den na českém Twitteru nevidím skoro nic jiného než kampaňový slevový leták SPD. To s tím levným máslem nemusí ani dělat turné, jak efektivně jejich kampaň zafungovala už nyní,“ míní politolog Miloš Gregor. „Cizáci, máslo a Přísaha. Příliš lákavé na to, abychom jim neskákali na špek,“ shrnul kampaň ANO, SPD a Přísahy.

„V kampani bývá zvykem něco rozdávat lidem. Politický podnikatel, kterému se nesmí přezdívat Pitomio, to pozvedl o level vejš a regulérně bude voličům ty věci PRODÁVAT. On a celá SPD nejsou jako šmejdi s hrncema, oni jsou totiž mnohem horší,“ pustil se do předsedy SPD Jan Palička z Info.cz.

Tento článek je uzamčen

Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: kas

Ing. Aleš Juchelka byl položen dotaz

Sociální služby

Nemyslíte, že mnohem větší problém, než jsou finance, i když ty jsou většinou alfou omegou všeho je fakt, že populace stárne, ale sociální systém na to není vůbec připraven a nic se neděje? Už teď je problém sehnat třeba pečovatelák a další služby. Kdy začnete řešit tento problém? Protože už se měl ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Sliby chyby. Unijní miliardy po povodních nedorazí. A takto to vypadá s pomocí vlády

20:17 Sliby chyby. Unijní miliardy po povodních nedorazí. A takto to vypadá s pomocí vlády

REPORTÁŽ „Chtělo by to změnu legislativy, ať stát může pomáhat postiženým městům a obcím rychleji ne…