Po koalicích Piráti + STAN a SPOLU odstartovala svou kampaň i nekoaliční SPD. Zatím se dvěma výraznými prvky. Jednak, možná v návaznosti na proslavený autobus „Zemák“, bude mít Okamurovo hnutí svůj kamion „SPĎÁK“, ve kterém podle svých slov rozjede „největší turné tohoto roku“. A „občerstvení je zajištěno“.
SPD má v plánu navštívit všechna krajská města a tam pořádat Český jarmark. Počínaje Zlínem, Ostravou a Olomoucí, následně se Okamura chystá do Pardubic, Českých Budějovic, Plzně, Karlových Varů a Ústí nad Labem a na konec SPD navštíví Prahu.
Čím hodlá Tomio Okamura nalákat voliče? „Férovými cenami SPD“ za jídlo. Za párky z Polska se v supermarketu platí prý 200 korun za kilo. Okamura je bude prodávat za 50 korun bez deseti haléřů. Za německé přední hovězí, za které by český spotřebitel zaplatil údajně 149 Kč/kg, bude chtít 113 korun. Vejce za tři koruny prodá za dvě, brambory 30 Kč za kilo z Egypta pak dokonce za 4,60. Chleba od „oligarchy“ za 40 Kč za kilo bude prodávat skoro za polovic. Snížení cen je u produktů různé, někdy až 75procentní. A to prý díky tomu, že produkty pochází „od českých sedláků“ a ne ze zahraničí. Volební hesla jsou například „Co Babiš a spol. zničili, to SPD napraví“ nebo „Náš sedlák, dobrý sedlák“.
Kampaň už má ohlasy. „Tohle je geniální. A vsadil bych se, že to bude fungovat,“ ocenil nápad SPD moderátor Reflexu Čestmír Strakatý a za výtečně zahranou a chytrou považuje kampaň i starosta Řeporyjí za ODS, Pavel Novotný, který Okamuru opravdu nemá v lásce.
Výtečně zahraný, chytrý
— Pavel Novotný (@PavelNovotnak) June 7, 2021
„Celý den na českém Twitteru nevidím skoro nic jiného než kampaňový slevový leták SPD. To s tím levným máslem nemusí ani dělat turné, jak efektivně jejich kampaň zafungovala už nyní,“ míní politolog Miloš Gregor. „Cizáci, máslo a Přísaha. Příliš lákavé na to, abychom jim neskákali na špek,“ shrnul kampaň ANO, SPD a Přísahy.
Celý den na českém Twitteru nevidím skoro nic jiného než kampaňový slevový leták SPD.
— Miloš Gregor (@anselmoCZ) June 7, 2021
To s tím levným máslem nemusí ani dělat turné, jak efektivně jejich kampaň zafungovala už nyní.
Cizáci, máslo a Přísaha. Příliš lákavé na to, abychom jim neskákali na špek.
„V kampani bývá zvykem něco rozdávat lidem. Politický podnikatel, kterému se nesmí přezdívat Pitomio, to pozvedl o level vejš a regulérně bude voličům ty věci PRODÁVAT. On a celá SPD nejsou jako šmejdi s hrncema, oni jsou totiž mnohem horší,“ pustil se do předsedy SPD Jan Palička z Info.cz.
V kampani bývá zvykem něco rozdávat lidem. Politický podnikatel, kterému se nesmí přezdívat Pitomio, to pozvedl o level vejš a regulérně bude voličům ty věci PRODÁVAT. On a celá SPD nejsou jako šmejdi s hrncema, oni jsou totiž mnohem horší. pic.twitter.com/Fk3iDBvSEJ
— Honza Palička (@HonzaPalicka) June 7, 2021
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas