Dosud prý posbíralo politické hnutí ANO na sponzorských darech bezmála 60 milionů, většina přišla buď přímo od Andreje Babiše, nebo od firem z jeho skupiny Agrofert. „Naší výhodou je, že máme dary i od dalších podnikatelů, nejen od něj,“ říká Věra Jourová.
V rozhovoru pro iHNed.cz Věra Jourová dále říká, že hnutí se připravuje na řádné volby v květnu příštího roku. „Samozřejmě sledujeme situaci a počítáme i s možností předčasných voleb. V tom případě bychom vše akcelerovali a byli na ně připraveni na podzim,“ dodala.
Vše je tvrdě vysoutěžené
K rozpočtu se Jourová konkrétně rovněž nechtěla vyjádřit, zdůraznila však, že prý každý dodavatel je tvrdě vysoutěžený. „Jde o to, že každý nápad, který se objeví, prostudujeme, posoudíme, jak užitečný by mohl být, a když se ukáže, že by to mohlo fungovat, peníze na něj získáme.“
Server iHNed.cz dal najevo, že se domnívá, že s Andrejem Babišem za zády se kampaň dělá snadněji. „To možná ano, ale my nemáme peníze jen od Andreje Babiše, sponzorské dary jsme dostali od řady dalších podnikatelů, mimo jiné od Radima Jančury, Karla Janečka či Jannise Samarase z Kofoly. V tom je naše výhoda,“ řekla Jourová.
Místpředsedkyně hnutí ANO potvrdila serveru iHNed.cz, že si pravidelně nechávají zpracovávat průzkumy veřejného mínění a že se dotazovali i na pana Babiše. „Je pravda, že nám vychází, že část veřejnosti jej nevnímá úplně pozitivně, má k němu jisté výhrady. Ale tak to prostě chodí,“ myslí si Věra Jourová.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: dkr