Volební lídr ODS Jan Zahradil sám říká, že voliči, kteří chodí k evropským volbám, jsou specifická skupina. „Zpravidla hodně využívají elektronická média a jsou často na sociálních sítích. Tím pádem se tam dá oslovit velké množství lidí,“ je si vědom Zahradil s tím, že jsou jednou ze stran, která se k digitální ofenzivě otevřeně hlásí. „Eurokampaň bude mít tuto složku velmi silnou,“ míní.
Za pravdu mu dává Pavel Šaradín, politolog a poradce předsedy vládní ČSSD Jana Hamáčka. „K evropským volbám chodí aktivnější lidé, kteří se zajímají o veřejné dění. Je zřejmé, že ČSSD bude v kampani se sociálními sítěmi pracovat,“ uvedl. Intenzivní internetovou kampaň povedou i další strany.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab