Častým tématem politických kampaní před volbami je mimo jiné migrační krize a bezpečnost. „Je to politický podvod. Ukazuje se, že ta politická debata je na míle vzdálená realitě. Souvisí to především s tím, jak je český člověk, společnost schopna rozlišovat. Generace lidí, která je schopna kriticky uvažovat a obstarat si zdroje mimo jiné ze zahraničí, je pořád smutně malá. Proto mohou také populisté typu Andreje Babiše, Tomio Okamury tady získávat prostor ve veřejných sdělovacích prostředcích,“ zmínil úvodem Liška.
Následně se strefil také do veřejnoprávního Českého rozhlasu. „Přijde mi zarážející, že rozhlas dává prostor lidem, kteří jsou svým myšlením úplně na okraji a nereprezentují žádný významný hlas ve společnosti. Uplatňuje se zde vyváženost – 30 vteřin Hitlera, 30 vteřin Židům,“ řekl Liška.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef