Zmatení zákazníků, kolik ve skutečnosti v obchodě za husu zaplatí, vyvolal Lidl dosti odlišnými cenami u masných výrobků z husy propagovaných v rámci nadcházejících svatomartinských hodů. Husy či jejich části se v Lidlu mají prodávat od pondělka 6. listopadu do neděle 12. listopadu a na výběr k nim je množství příloh, zahrnujících bramborové knedlíky, červené zelí, kysané zelí, houskový knedlík či bramborové lokše. Zatímco však tyto přílohy mají ve všech digitálních i fyzických verzích letáků stejnou cenu, u hus jsou v cenách rozdíly, které dosahují až částky 70 Kč za každý kilogram masa.
Zatímco v digitální verzi letáku na webových stránkách Lidlu a také v aplikaci tohoto supermarketu je husa propagována za 179,90 za kilogram, v tištěné verzi letáku či na sociálních sítích Lidlu je již propagována za 219,90 Kč/kg.
Rozdíl panuje i u husích stehen, které vyjdou na 359,90 Kč za kg na webových stránkách Lidlu, ale v tištěném letáku na 429,90 Kč/kg či u husích prsou, jež stojí v aplikaci Lidlu totožně 359,90 Kč a v tištěné verzi jsou opět dražsí o 70 korun u každého kilogramu.
Leták s dražšími cenami hus Lidl propagoval na svých sociálních sítích s popiskem: „Všimli jste si, že v našem on-line letáku najdete i RECEPTY? Jsou skryté pod ikonou kuchařské čepice!“ Kromě receptů však v přiloženém letáku byla skryta i hádanka, kolik tedy vlastně zákazníci u pokladen za husu nechají doopravdy a mnozí upozorňovali, že se jim v aplikaci Lidlu ukazují ceny dosti nižší. „179,90 Kč nebo 219,90 Kč? 359,90 Kč anebo 429,90 Kč?“ nechápali lidé.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek Kotas
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.