Zmatení zákazníků, kolik ve skutečnosti v obchodě za husu zaplatí, vyvolal Lidl dosti odlišnými cenami u masných výrobků z husy propagovaných v rámci nadcházejících svatomartinských hodů. Husy či jejich části se v Lidlu mají prodávat od pondělka 6. listopadu do neděle 12. listopadu a na výběr k nim je množství příloh, zahrnujících bramborové knedlíky, červené zelí, kysané zelí, houskový knedlík či bramborové lokše. Zatímco však tyto přílohy mají ve všech digitálních i fyzických verzích letáků stejnou cenu, u hus jsou v cenách rozdíly, které dosahují až částky 70 Kč za každý kilogram masa.
Zatímco v digitální verzi letáku na webových stránkách Lidlu a také v aplikaci tohoto supermarketu je husa propagována za 179,90 za kilogram, v tištěné verzi letáku či na sociálních sítích Lidlu je již propagována za 219,90 Kč/kg.
Rozdíl panuje i u husích stehen, které vyjdou na 359,90 Kč za kg na webových stránkách Lidlu, ale v tištěném letáku na 429,90 Kč/kg či u husích prsou, jež stojí v aplikaci Lidlu totožně 359,90 Kč a v tištěné verzi jsou opět dražsí o 70 korun u každého kilogramu.
Leták s dražšími cenami hus Lidl propagoval na svých sociálních sítích s popiskem: „Všimli jste si, že v našem on-line letáku najdete i RECEPTY? Jsou skryté pod ikonou kuchařské čepice!“ Kromě receptů však v přiloženém letáku byla skryta i hádanka, kolik tedy vlastně zákazníci u pokladen za husu nechají doopravdy a mnozí upozorňovali, že se jim v aplikaci Lidlu ukazují ceny dosti nižší. „179,90 Kč nebo 219,90 Kč? 359,90 Kč anebo 429,90 Kč?“ nechápali lidé.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Radek Kotas
FactChecking BETA
Faktická chyba ve zpravodajství? Pomozte nám ji opravit.