Doposud se na sponzorovanou akci přihlásilo pouhých 42 lidí, což lze považovat za směšně nízké číslo. TOP 09 Praha, jejíž profil se o událost stará, má přitom více než 1.800 lajků. Je tak patrné, že Kalouskova strana nebyla schopna zacílit ani na své nejvěrnější. O přístupu k debatě navíc svědčí i některé z komentářů.
„Ještě že se ten den nekoná ta akce, o které jsem si myslel, že by se konat mohla přesně ten den, když se stejný den konala před jedenácti lety," uvedl jeden z pisatelů. Na jeho sdělení nikdo nereagoval. V druhém případě se dotyčná zeptala, zdali smí přijít na debatu ještě s někým. „Ano, budeme rádi! Hezký den," uvedl admin skupiny TOP 09 - Praha 28. března.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tan