Jak uvádí sociolog Jan Herzmann, nyní je velmi důležité, aby si lidé na nového lídra sociálních demokratů co nejrychleji zvykli. Silný lídr je totiž pro české voliče prý naprosto zásadním faktorem při rozhodování.
Zaorálek se tak včera sešel s volebními lídry, aby jim ukázal sílu – představil nové logo i novou podobu kampaně. Ostatním se prý jeho plán líbil. „Teď už to půjde,“ rezonoval pocit ve stranících. Jenže, jak podotýká MF Dnes, takových situací už bylo od březnového sjezdu několik.
Jak uvádějí oslovení odborníci, Zaorálek rozhodně nemá lehkou pozici, ale vytáhnout stranu k dvaceti procentům se mu může povést. Ať již odlákáním části voličů komunistů, přesvědčením voličů, že s hnutím ANO vede boj za levici proti pravici či vůbec přesvědčením, aby lidé k volbám šli.
Zaorálek se zároveň snaží díky konkrétním kauzám získat pozornost na svou stranu. Upozorňuje na staré kauzy, ať již kolem bytů v pražské Písnici, kde kritizuje Andreje Babiše, či kolem OKD.
Tento článek je uzamčen
Po kliknutí na tlačítko "odemknout" Vám zobrazíme odpovídající možnosti pro odemčení a případnému sdílení článku.Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef