Spencerová úvodem vzpomíná na to, jaká byla situace ve válečné Sýrii před čtyřmi lety. Již tehdy podle svých slov odhalila nezměrnou životaschopnost a akceschopnost země. „Zatímco televize neustále ukazovaly bombardování a destrukci a obecně vytvářely obrazy zmaru; já o rok později našla ‚Made in Syria‘ zprvu na balené vodě, což je na Blízkém východě kriticky důležitá komodita. Pak se přidaly limonádky z Latakie se standardní nabídkou bublinek, pak přibylo domácí ovoce a maso, mléčné výrobky a jogurty…“ vyprávěla Spencerová a poukázala na podnikatele, kteří se pustili do práce hned, jakmile někde skončily boje a fronta se vzdálila.
„Sýrie se staví pomalu na nohy a ožívá znovu i export: například textil už se vyváží údajně až do 90 zemí světa a objem celkového vývozu by letos mohl dosáhnout až pěti miliard dolarů,“ podotkla Spencerová.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: vef